Klockradio

Alla inlägg under juni 2010

Av Pärra - 30 juni 2010 19:06

Jaha då var det onsdag igen :) idag är det exakt två veckor innan jag går på semester...gött mos :) sen ä det fyra veckors ledighet :) nice!!! Somnade en liten stund nyss på soffan , hehe det va gött med en liten powernap :) snart dags o packa väskan till Småland :) eller så gör jag det imorron :) såg på nyheterna att Hultsfredsfestivalen läggs ner...surt som faan för dom som bokat biljetter o inte får pengarna tillbaka...men det är tydligen några stycken som ska åka ner iaf o ha en typ "avskedsfestival" haha :) det var allt för mig för idag :) Ha det!! Pöss//Pärra

Av Pärra - 30 juni 2010 11:20

Tja Tja :P regnig onsdag...inte kul alls men dom säger ju att det ska bli supervarmt till helgen o det ä ju gött...då får man bara hoppas det stämmer...lugn dag i övrigt =) har nu nästan exakt bara två veckor kvar att jobba innan semestern...sen ä man ledig i fyra veckor...ska bli såååå NICE!!


Pöss/Pärra

Av Pärra - 29 juni 2010 21:12

Tja tja :) sitter nu i soffan framför tv:n o jäser lite :) Fisen är på besök tills imorron...har precis käkat indiskt o det var gött som f*n hehe...har även hunnit med o skypa lite ikväll :) Ska på besök i Småland i helgen :) ska bli riktigt göttHämtade mitt nya pass på väg hem från jobbet :) sen gick jag till nordstan och köpte ett par nya hörlurar :) Pöss//Pärra

Av Pärra - 29 juni 2010 09:06

Soligt värre idag...gött mos =) började dagen med att skörda utan bushels :P ni som har FV vet hur surt det ä :P men annars rullar det på idag...ska snart ut i det vackra vädret...


btw fick mitt nya simkort igår så nu har jag mitt gamla mobilnummer igen =) för alla er som vill veta det...


hade sönder ytterligare en grej igår...min skull candy-hörlurar glappar...jag blir så trött...allt jag rör vid nu för tiden verkar gå sönder eller försvinna på mystiska sätt =) haha jaja ha en fortsatt trevlig dag alla goa folks =)


//Pärra

Av Pärra - 28 juni 2010 22:39

Nyss hemkommen från uk i Surte...haft sketaskoj me alla Goa ungdomar :) haft en väldigt jobbig låt på hjärnan som jag gått runt och nynnat på hela kvällen haha black Betty bambalam :) efter uk blev det lite hämtkäk från gula måsen ;) så nu är man mätt och belåten :) snart dags för sista pomenaden med Lucky o sen blir det nog sängen för min del :) ha de/ Pärra

Av Pärra - 28 juni 2010 14:08

Jaha då har jag äntligen skapat en blogg efter mycket tjat ;P

 

Inte hänt så mycke idag...fixat o donat lite här på jobbet bara...ryggen värker som f*n...brände sönder ryggen plus andra kroppsdelar i lördags då jag var ute i Lilleby o stekte lite utan solskyddsfaktor...inte bra hehe ;)

 

ska till Surte ikväll o träffa alla goa ungdomar ;) det ska bli nice!!

 

Hoppas oxå att jag får ett nytt simkort till mobilen idag =)

det var lite från mig för den här gången...återkommer nog lite senare ikväll för mer info om vad som hänt under dagen ;)

 

Ha De/Pärra the One and Only ;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards