Klockradio

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pärra - 21 augusti 2010 23:14

Hej hej!!! Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen nu...har varit en bra vecka...har inte druckit Coca-cola sen sju dagar tillbaka :) är ganska stolt faktiskt :) har nämligen gått med på ett vad om att gå ner o vikt :) den som går ner mest innan den tredje November vinner och än så länge går det väldigt bra :) Mia har är på läger i helgen med sina ungdomar :) igår var dom på Liseberg o jag mötte dom där efter jobbet...det var jättekul...första gången jag var på Liseberg för i år faktiskt! Ikväll var jag på bio med dom o såg bröderna Karlsson...den var hur bra som helst...bästa svenska filmen på länge!! Nu ligger jag i soffan o chillar o kollar på vänner :) Over and out! Pöss//Pärra

Av Pärra - 16 augusti 2010 20:37

Tja tja bloggen! Regniga dagar här i Götet :) har jobbat tre dagar efter semestern :) det känns faktiskt väldigt bra...det var sjukt roligt o träffa alla...sitter just nu i tittar på Göta kanal :) den första filmen...rolig som faan :P hehe hade inte så mycket att skriva denna gången men jag återkommer snart med mer kul ;) over and out!! Pöss//Pärra

Av Pärra - 10 augusti 2010 00:05

Ja då var man hemma i Götet igen =) första resan gick bra mellan Hudiksvall o Sthlm o andra resan gick oxå bra fram till Töreboda...då ropar dom ut i högtalarna att det är stopp på all tågtrafik till Skövde på grund av en olycka...så vi fick stå o vänta en halvtimme i Töreboda o typ tjugo minuter i Skövde...sammanlagt blev vi typ en timme försenade till Göteborg =) men nu ä vi som sagt hemma iaf o det känns ganska gött faktiskt...fast det har varit jättekul i Hälsingland o det va riktigt gött o fira syrrans bröllop...Innan vi begav oss hemåt idag så åkte vi förbi en snabbis hos farmor o sa hej då o efter det så åkte vi förbi Sara o Isaac o sa hej då till dom me =)


Nu har jag bara två semesterdagar kvar...känns faktiskt både jobbigt o roligt på samma gång...det ska bli kul o träffa alla igen =)


Sitter just nu o spelar Mariokart på Wii med Mia o Sofie =) Over and out!! Pöss//Pärra

Av Pärra - 8 augusti 2010 12:04

Det var en väldigt lyckad bröllopsfest igår :) det var väldigt nervöst innan, jag tror nästan jag var mer nervös än brudparet innan vi skulle in i kyrkan :P det var jättevackert...tårarna rann på mina kinder :) det var så kul att så många kunde komma!!Efter kyrkan bar det iväg hem till Haga som stället heter där Sara o Isaac bor :) o där själva festen var...mat o gott sällskap...över hundra pers var det allt som allt...efter maten var det dags för tal...först pappa o sen Isaacs mamma o sen jag o Mia...jag var sjukt nervös men det gick hur bra som helst Efter alla tal blev det tårta...den var riktigt snaskig :) vi dansade o drack tills klockan blev långt över midnatt...sen åkte vi hem :) det var sjukt kul o träffa allt folk :) alla släktingar p vänner till både Sara o Isaac :) Over and out!! Pöss//Pärra

Av Pärra - 6 augusti 2010 20:10

Har varit hos Sara o Isaac nästan hela dan o hjälpt till med förberedelserna inför morgondagens bröllop :) nu har vi precis käkat o ska spela poker...sen ska Mia klippa mig o sen ä det nog nästan dags för sängen så man orkar med morgondagen :) Jag ska vara chaufför åt syster yster imorron bitti...ska hämta henne hemma hos henne vid niotiden o köra henne till frissan o sen hem hit o ta det lite lugnt...sen vid halv ett åker jag ner igen o hämtar henne hos frissan o köra hon o Isaac till fotagrafen :) o sen hem o byta om till kostymen :) o sen blir det kyrkan :) Over and out!! Pöss//Pärra

Av Pärra - 5 augusti 2010 11:49

Det är soligt o jättevarmt här i Hälsingland idag :) hur gött som helst. Just nu chillar vi lite medans mamma o pappa är iväg o handlar lite. Sen ska vi iväg o hälsa på min söta farmor på hemmet där hon bor :) o efter det ska vi vidare till syster yster o hjälpa till o förbereda inför lördagen :) Over and out!! Pöss//Pärra

Av Pärra - 4 augusti 2010 20:21

Ja då var vi framme i Gnarp efter en ganska behaglig tågresa från Götet...satt o lyssnade på spotify typ hela resan så därför gick tiden ganska fort :) nu ska vi strax käka sen middag...hamburgare med bröd o pommes :) gött!! Over and out!! Pöss//Pärra

Av Pärra - 3 augusti 2010 19:17

Ja då var det snart dags för bröllop...på lördag gifter sig min syster i Gnarp som ligger typ fyra mil norr om Hudiksvall...men vi åker upp redan imorgon med tåg...ska bli riktigt kul att få träffa alla släktingar m.fl I dag har vi varit borta en sväng hos Nettan o Håkan i hjälpt dom lite med deras häck...o så fick vi köttbullar o potatis till middag där oxå :) Motti, Lisa, Jonas o Wille var oxå där...o så har vi fått besök av Mottis katt Frasse :) för hon ska resa bort några dagar så Frasse får bo här med Lucky o Sofie medans jag o Mia är i Hälsingland!! Over and out!! Pöss//Pärra

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards