Klockradio

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Pärra - 11 juli 2010 23:07

Ja då har man varit på djursjukhuset i två timmar...Lucky blev biten av en annan hund i eftermiddags, först märkte vi ingenting men sen såg vi några sår så vi åkte in...så nu har han fått smärtlindrande och antibiotika. Dom rakade oxå bort håret runt om såren då det inta ska komma hår i såre...imorgon ska Mia åka in o lämna honom till blå stjärnan! Nu ska jag strax gå o lägga mig för att sedan upp o jobba... på onsdag jobbar jag min sista dag innan semestern!! Gött mosPöss//Pärra

Av Pärra - 11 juli 2010 15:00

Det är supervarmt idag men inte så soligt...solen tittar fram nån gång ibland bara...Wille o Lisa sov över här i natt...Lisa, Wille, Mia och Amanda gick en sväng till backaplan men jag stannade hemma med Lucky :) han har det nog inte så kul nu i värmen...man kan ju tänka själv jur det lade varit att ta på sig vinterkläder nu :P jaha jag mötte iaf hela gänget på donken där vi käkade :) Ikväll ska Mia färga håret på Amanda o sen ska vi kolla på den andra twilight-filmen :) har bara sett halva första filmen...men det blir bra ändå tror jag :P Pöss//Pärra

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards